Şimdiye kadar kullandığımız arabalar
1973 volkswagen beetle
2000-2000
Bu otomobili 1 hafta kadar kullanmış olmamız eksi tabiki fakat sesi çekiciydi ve altının yüksek olduğunu söyleyebilirim 1 hafta sonra geri verdik sonradan öğrendikki apaçilerin elinden geçmiş bir arabaymış ve su soğutmalıydı
1973 renault 12 ts
2002-2004
1300 cc motoru ve arı vızıltıısı gibi sesi gerçekten müthişti 3.viteste 160 km hızı görebilen ender renault 12 lerdendi.yakıtıda fazla değildi makul seviyelerde yakardı fakat en önemli özelliği her türlü arazi şartında karda kışta zincirsiz bile her yere gidebilme özelliği vardı bunun çıktığı yerden modelli toroslar çıkamazdı patinaja kapılırlardı ama bunda patinaj olmazdı ayrıca virajlara sert girildiğinde neredeyse devrilecek gibi yana yatardı
1989 renault 12 tsw
2005-2008
Bu araba önceki kadar giderdi çekişi ondan düşüktü yakıtı neredeyse onun iki katıydı 1400 cc 72 beygirlik bir motoru vardı 500, 600 kg yük attık bana mısın demedi bile sürekli camı bozulurdu kendiliğinden inerdi aşagı o yüzden gazete sıkıştırırdık cama. 100 bin km de rektefe oldu sonra satıldı.
2004 lada vega stw
2008-2009
Çekişi gidişi 10 numara bir araçtı.benzinliydi yakıtı biraz fazlaydı ilginç bir sorunu vardı bu arabanın kaloriferinin içeride pişirmesi gerekirken sadece soğuk hava üflüyordu ve anlayan usta bulunamamıştı 1.5 16 v motoru vardı normal frenlerde bile arkasını bırakmaya müsait bir yapısı vardı fakat araba toplayabiliyordu kendini karda kışta çok patinaj ederdi.ilginç bir özelliğide içerideki sigara dumanını falan toplayıp dışarı atan bir sistemi vardı.ayrıca immobilizerde vardı.
1998 renault broadway rni
2009-2015
Hem gidişi hem yakıtı az yakmasıyla mükemmel bir araçtı panik frenlerde arkasını atmaya müsaitti bir ilginç özelliği arka lastikleri kötüyse yol tutuşuda kötü oluyodu arkaya iyi lastik takıldığında yol tutuşu düzeliyordu 1.4 enjeksiyonlu 80 hp 106 nm lik bir motoru vardı vites oranları kısa olduğu için araba süper seri idi 5 viteste 3000 devirde 95 km hızla gidiyordu ve 8 kişi yolculuk ettiğimizi hatırlarım pert kazada pert oluna sattık.
2008 fiat fiorino 1.3 multijet
2015-201?
Hala kullanmakta olduğumuz fiat fiorino 1.3 multijet van modeli 75 beygir 190 nm lik bir motoru var ilk 3 vites güzel tasarlanmış sonraki vitesler ekonomi amacıyla oranı uzun gaza basıldığında biraz geç tepki veriyor fakat çok geç değil ilk kalkışlarda biraz zayıf fakat sonra motor güzel taşıyor kasayı yakıtta şehir dışı 5 litrelere kadar düşüyor yol tutuşu normal seviyede frenleri harika gerek dozajı gerekse tutması van modeli olmasına rağmen direksiyon yükseklik ve derinlik ayarı mevcut sürücü koltuğu aşağı yukarı ayarlanabiliyor çift havayastığı var eksi yanı ise motor 3500 devirden sonra genel dizel karakteristiğinde sağırlaşıyor 3500 e kadar güzel ve 2000 devirin altına düşürmemek gerekiyor çekiş açısından ayrıca basarsanız yakıtı fazlalaşmaya başlıyor.
Hilmi
Resimler alıntıdır eskilerini fotoğraflayamdım yenilerinide öyle kaldı.
2000-2000
Bu otomobili 1 hafta kadar kullanmış olmamız eksi tabiki fakat sesi çekiciydi ve altının yüksek olduğunu söyleyebilirim 1 hafta sonra geri verdik sonradan öğrendikki apaçilerin elinden geçmiş bir arabaymış ve su soğutmalıydı
1973 renault 12 ts
2002-2004
1300 cc motoru ve arı vızıltıısı gibi sesi gerçekten müthişti 3.viteste 160 km hızı görebilen ender renault 12 lerdendi.yakıtıda fazla değildi makul seviyelerde yakardı fakat en önemli özelliği her türlü arazi şartında karda kışta zincirsiz bile her yere gidebilme özelliği vardı bunun çıktığı yerden modelli toroslar çıkamazdı patinaja kapılırlardı ama bunda patinaj olmazdı ayrıca virajlara sert girildiğinde neredeyse devrilecek gibi yana yatardı
1989 renault 12 tsw
2005-2008
Bu araba önceki kadar giderdi çekişi ondan düşüktü yakıtı neredeyse onun iki katıydı 1400 cc 72 beygirlik bir motoru vardı 500, 600 kg yük attık bana mısın demedi bile sürekli camı bozulurdu kendiliğinden inerdi aşagı o yüzden gazete sıkıştırırdık cama. 100 bin km de rektefe oldu sonra satıldı.
2004 lada vega stw
2008-2009
Çekişi gidişi 10 numara bir araçtı.benzinliydi yakıtı biraz fazlaydı ilginç bir sorunu vardı bu arabanın kaloriferinin içeride pişirmesi gerekirken sadece soğuk hava üflüyordu ve anlayan usta bulunamamıştı 1.5 16 v motoru vardı normal frenlerde bile arkasını bırakmaya müsait bir yapısı vardı fakat araba toplayabiliyordu kendini karda kışta çok patinaj ederdi.ilginç bir özelliğide içerideki sigara dumanını falan toplayıp dışarı atan bir sistemi vardı.ayrıca immobilizerde vardı.
1998 renault broadway rni
2009-2015
Hem gidişi hem yakıtı az yakmasıyla mükemmel bir araçtı panik frenlerde arkasını atmaya müsaitti bir ilginç özelliği arka lastikleri kötüyse yol tutuşuda kötü oluyodu arkaya iyi lastik takıldığında yol tutuşu düzeliyordu 1.4 enjeksiyonlu 80 hp 106 nm lik bir motoru vardı vites oranları kısa olduğu için araba süper seri idi 5 viteste 3000 devirde 95 km hızla gidiyordu ve 8 kişi yolculuk ettiğimizi hatırlarım pert kazada pert oluna sattık.
2008 fiat fiorino 1.3 multijet
2015-201?
Hala kullanmakta olduğumuz fiat fiorino 1.3 multijet van modeli 75 beygir 190 nm lik bir motoru var ilk 3 vites güzel tasarlanmış sonraki vitesler ekonomi amacıyla oranı uzun gaza basıldığında biraz geç tepki veriyor fakat çok geç değil ilk kalkışlarda biraz zayıf fakat sonra motor güzel taşıyor kasayı yakıtta şehir dışı 5 litrelere kadar düşüyor yol tutuşu normal seviyede frenleri harika gerek dozajı gerekse tutması van modeli olmasına rağmen direksiyon yükseklik ve derinlik ayarı mevcut sürücü koltuğu aşağı yukarı ayarlanabiliyor çift havayastığı var eksi yanı ise motor 3500 devirden sonra genel dizel karakteristiğinde sağırlaşıyor 3500 e kadar güzel ve 2000 devirin altına düşürmemek gerekiyor çekiş açısından ayrıca basarsanız yakıtı fazlalaşmaya başlıyor.
Hilmi
Resimler alıntıdır eskilerini fotoğraflayamdım yenilerinide öyle kaldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder